Den andre skituren me hadde skulle me til Kaupanger. Denna gangen hadde ikkje me sjølve planlagt noko på førehand, men me hadde me oss ein student som la fram planane kva dei hadde tenkt, kor me skulle gå osv. Planen var at me skulle gå opp på toppen Pikkhaug. Men taxien som vi skulle ta, var 30 min for sein, og då rakk me ikkje å gå så langt som planlagt. Me gjekk mot ospesete, dit så følgde me vegen heile tida. Men derifra måtte me ta ut kompasskursen og gå mot der den andre vegen og kraftlinja møttes. Me traff på vegen førsdt, så følgde me den til kraftilnja. Etter det følgde me kraftlinja oppover til kraftlinja fekk ein knekk, siden me bestemte at me skulle gå dit og ikkje heilt opp sidan me fekk for dårlig tid. Me følgde plan B som var å returnere på eit gunstig tidspunkt slik at vi rakk bussen ned igjen. Men før me reiste ned igjen øvde me på å ta ut kompasskursen, der me skulle finne eit vatn, og eit kryss der fleire vegar møttes. På vegen ned igjen følgde me kraftlinja ned til vegen og gjekk derifra og bort igjen til bussen og bilen.
Målet for den første turen var å teste utstyret, og sjekke om det fungerar bra. Utstyret fungerte ganske bra på begge turane. På turane har me lært mykje om skredterreng og skredfare. På den siste turen hadde vi en del kompass øvingar, sjølv om vi kunne det fra før av så vart du litt tryggare på å kunne ta ut kompasskursen sjølv. Vi lærte korleis vi skulle kjenne att terrenget i vinterfjellet på kartet. Då kunne me ofte bruke toppar, søkk, kraftlinjer og hytter til å orientere oss kor vi er i terrenget. Det var to ganske kjekke turar, der vi lærte mykje nytt.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar